![](https://primary.jwwb.nl/public/m/b/v/temp-hwriejyamhodlzpqhckx/u8jc1c/image-61.png?enable-io=true&enable=upscale&crop=1919%2C2276%2Cx0%2Cy0%2Csafe&width=440&height=522)
Contactgegevens :
Sien Pype
Tel : 0474/557338
info@personalisedbysien.be
Adres
Sint-Livinusstraat 17 A
8906 Elverdinge
België
Openingsuren :
Enkel open op afspraak.
Veel gestelde vragen
Levertijd
De levertijd van een product is +/-2 weken indien anders staat vermeld bij een product.
We doen uiteraard ons best om dit zo steeds snel mogelijk te verwerken maar omdat alles met de hand wordt gepersonaliseerd, nemen we graag de tijd om de producten met veel liefde, tijd en zorg te verwerken.
Dringend je geschenkje nodig? Schrijf dit bij opmerkingen en dan probeer ik hiermee rekening te houden.
(indien het product voldoende in voorraad is).
Afhalen
Koos je voor afhalen? Zodra je pakketje af is, mail ik de momenten door die mogelijk zijn om je pakketje op te halen.
We leggen daarna een afspraak vast waarop u het pakje kan komen ophalen. Graag de afspraak na komen.
Afhalen gebeurd op onderstaand adres tenzij anders werd afgesproken.
Verzenden
Koos je ervoor om de bestelling opgestuurd te krijgen? Dan wordt je pakje zodra het klaar is, verstuurd met Bpost.
Je krijgt een track & trace code zodra het pakje in verwerking is.
Daarna kan je het pakje volgen tot het bij het verzendadres is afgeleverd.
Verzendkosten
De verzendkosten bedragen €8 per pakketje.
Verzenden naar het buitenland kost €15.
Waarom verzenden wij niet gratis?
Op heel veel webshops zijn de prijzen hoger van de producten zodat de verzendkosten hiermee gecompenseerd zijn.
Dit doen wij niet waardoor we wel telkens verzendingskosten aanrekenen.
De verzendkosten stijgen ook elk jaar waardoor dit onmogelijk is voor een kleine webshop om deze kosten alleen te dragen.
Retourneren
Het retourneren van producten is niet mogelijk aangezien deze gepersonaliseerd zijn.
Niet tevreden?
Is er een product waarvan u niet tevreden bent? Neem zeker contact met ons op zodat we hiervoor een oplossing kunnen vinden.
Pas op! Indien er een fout werd gebeurd door de klant zelf (bv typfout, bestelling van een verkeerde kleur,...) kunnen wij deze niet retourneren of annuleren.
Zie je de fout net na je bestelling? Mail dan zo snel mogelijk dat er een fout is bij de bestelling. Vermeld hier zeker het ordernummer.
Indien je bestelling ondertussen al verwerkt is, kunnen we deze niet meer annuleren.
Betaling
Betaling gebeurd veilig en online via Mollie. (bancontact)
Privacy
Indien u wenst dat er geen foto's van je bestelling worden gemaakt zodat ik deze op sociale media kan plaatsen, moet je dit vermelden bij het afrekenen bij opmerkingen. In teken van de privacy worden de gegevens van de klanten niet doorgegeven aan derden.
Beroepsgeheim
Door het beroepsgeheim waaraan ik ben verbonden, wordt niets bekend gemaakt aan derden.
U kunt dus met een gerust hart een bestelling plaatsen ook al is de zwangerschap, naam of geslacht nog geheim.
Nog vragen?
Aarzel niet om mij te contacteren op onderstaande gegevens.
Vragen of opmerkingen?
Stuur ons een mailtje en dan helpen we je graag verder.